Eric Zwaluw

Blue Rhapsody: ultieme Customer Journey

Met de neus in de boter, dankzij Blue Rhapsody. Eric van der Zwaluw kan zijn gevoel als nieuwe Managing Director van Constant in Beweging niet anders omschrijven. Van der Zwaluw ziet op het next level evenementenschip alles samenkomen: luxe, expertise, een goed team en het schip als metafoor voor bijna alle soorten events. Maar bovenal de oneindige mogelijkheden op Blue Rhapsody. ‘Blue Rhapsody als evenementenlocatie? Dan heb je alleen met de locatiekeuze al het eerste WOW-moment te pakken.’ Over ‘the next level’ in evenementenschepen en hoe Blue Rhapsody letterlijk de ideale customer journey biedt.

Nu het allernieuwste evenementenschip van Nederland op het punt staat echt in de vaart genomen te worden, blijkt de match met horecaman/ evenementenprofessional van der Zwaluw een schot in de roos. Hij zag het Blue Rhapsody-schip langzaam maar zeker ontstaan en had in de eerste maanden binnen het Constant in Beweging-team de tijd om één te worden met dé pioniers op het gebied van varende evenementenlocaties.

“Constant in Beweging kenmerkt zich door de know-how binnen het team en vooral de passie die er vanaf spat. Voor iedere medewerker staat het allerbeste voor de opdrachtgever en zijn of haar gasten centraal. Die insteek past heel goed bij mij. Daarnaast voel ik me bevoorrecht dat ik zo’n bijzondere locatie als Blue Rhapsody in de markt mag zetten. Ik verheug me er enorm op om straks op dat schip met deze crew de eerste events te verzorgen.”

‘Ik heb eigenlijk koud gesolliciteerd. Mijn achtergrond, een mix van horeca, evenementen en een brede leidinggevende ervaring, sloot perfect aan bij wat Constant in Beweging zocht. Op evenementengebied ben ik onder meer werkzaam geweest bij het Dolfinarium, en de afgelopen 9 jaar ben ik als directeur werkzaam geweest op commerciële golfbanen van Het Rijk. Een plek waar overigens ook met grote regelmaat events plaatsvinden. Dat evenementenvak heeft me echt gegrepen, vooral de op maat gemaakte evenementen. Niets zo dodelijks als iedere dag hetzelfde. Bij Blue Rhapsody is creëren de norm. Steeds weer de ideale compositie vinden met de mogelijkheden die er zijn. Samen eerst de aanleiding of doelstelling bloot leggen en dan zie je meteen de kwaliteit van ons team: het vertalen van die aanleiding naar concept en uitvoer. En of het nou gaat om een personeelsfeest of een productlancering, het gaat om communiceren en dat is meer dan alleen iets organiseren. Daarom is Blue Rhapsody als evenementenschip ook zo’n mooi decor: de context van je evenement is dan al één groot wow-moment.’

‘Ik zie in Blue Rhapsody zo ongelooflijk veel thematische aanknopingspunten. Varen is natuurlijk sowieso al een metafoor voor 100 verschillende dingen; het roer om, de stip op de horizon, volle kracht vooruit et cetera. Een schip als evenementenlocatie is daardoor qua thematiek passend bij heel veel evenementen. Voeg daarbij de uitstraling en kwaliteit van het schip, de pure luxe, de mogelijkheden en de uitstekende faciliteiten en er ontstaat een mix waar ik mij iedere dag vol voor in wil zetten. Die mix is de kracht van Blue Rhapsody. Bij een dergelijke kracht kun je jezelf als locatie niet beperken tot faciliteren. Met ons ervaren team kunnen wij ook moeiteloos sparren met de klant of het bureau. Om voorbereid te zijn op de huidige vraag in de markt komt er een aantal “all on board” all-in concepten die per persoon geprijsd zijn. Daarbij gaan we zeker niet op de repeat-knop drukken, want vanaf deze basis kunnen arrangementen volledig op maat verder worden ingevuld. In dit maatwerk en de unieke context van Blue Rhapsody schuilt de grootste meerwaarde’

Onderscheidend vermogen, dat zou de vertaling kunnen zijn van een evenement op Blue Rhapsody. Dat vermogen begint natuurlijk bij ons team. Wij hebben alles letterlijk aan of binnen boord: de complete evenementenorganisatie kunnen wij verzorgen en ontzorgen. Van partymanager tot eigen keukenbrigade en van eigen bediening tot eigen nautische crew, daarmee maken wij het verschil. Maar ook dit unieke schip als decor voor een evenement draagt daaraan bij. Nederland kent een enorm aanbod aan eventaccommodaties, maar hoeveel zijn er écht bijzonder? De kracht van evenementen en live communicatie zit juist in dat onderscheidend vermogen. Dus moet het echt kloppen en heeft de evenementenlocatie een belangrijkere rol dan ooit. Of je nou de nieuwe Ferrari lanceert, of met medewerkers een feest wilt vieren, of als de koers echt moet veranderen… Dan zijn wij in veel opzichten de ideale locatie.’

‘Blue Rhapsody heeft niet alleen alles in zich om de hoogste kwaliteit events te huisvesten, we zijn ook echt in beweging. Met het nieuwe aanlegsysteem (palen gaan de diepte in, waardoor het schip vrijwel overal kan aanmeren, red.) kunnen we letterlijk weg van kade en kaders. En nu de marketingwereld de customer journey steeds weer benoemt en centraal zet, heeft Blue Rhapsody alles in zich om die journey daadwerkelijk tot leven te wekken: wij gaan ook echt varen, echt op reis naar het doel van het evenement, uw evenement. Customer journey in optima forma.’

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *