THE YACHT EXPERIENCE: JEWELS & BUSINESS

The Yacht Experience Grace Kelly was op 6 en 7 februari – letterlijk – voor even de Zilvervloot. Twee dagen lang toonde het revolutionaire Duitse sieradenmerk Thomas Sabo zijn nieuwste productenlijn van modebewuste zilveren sieraden aan resellers uit heel Europa. De wederverkopers werden ontvangen in de haven van Düsseldorf, waar ze in meerdere shifts van elk 40 personen tijdens een minicruise aan boord van de Grace Kelly kennismaakten met de nieuwe collectie van Thomas Sabo.

Zijn levensverhaal zich laat beschrijven als een jongensboek: bijna 30 jaar geleden verkocht Thomas Sabo, die eruitziet als een hardrocker, zijn zelfgemaakte sieraden nog op straat; inmiddels is hij uiterlijk nog steeds een rocker, maar hij is eveneens een doortastende manager die het grootste imperium ter wereld heeft opgebouwd op het gebied van zilveren sieraden en hij geldt hij als dé trendsetter op het gebied van zilveren sieraden. Het Britse topmodel Poppy Delevingne en de Duits-Amerikaanse violist David Garrett toonden als ambassadeurs van het topmerk Thomas Sabo de nieuwe zomercollectie. Aan het eind van de businessdag kwamen alle resellers aan boord van de Grace Kelly samen voor een hip en trendy feest met veel bling bling.