Nieuwjaarsgroet: Het evenement als investering voor de toekomst

Nu de feestdagen en de nieuwsjaarsgekte zijn gaan liggen, is het tijd om de balans op te maken. Dankzij het hoge water en de vele evenementen is het even alle zeilen bijzetten. Van de nautische crew die druk bezig is met het herplannen van vaarroutes, tot het kantoorpersoneel met dezelfde hands-on mentaliteit. Geen uitdagingen die de professionals van Constant in Beweging niet aankunnen. Tijd om die balans daadwerkelijk op te maken heeft directeur Constant Geerling dan ook wel.

“2017 was een mooi jaar, waarbij we de crisis definitief achter ons hebben gelaten. Ik kijk graag met jullie vooruit naar 2018. De crisis heeft voor uitdagingen gezorgd en ons veel gebracht. En dan denk ik met name aan de manier hoe we nu omgaan met de wensen van onze opdrachtgevers. Waar evenementen vroeger vooral georganiseerd werden om successen te vieren, zien we diezelfde evenementen tegenwoordig meer vanuit de ROI-gedachte (Return On Investment). We gaan bewuster om met het budget van evenementen en hebben daarbij ook een doelstelling helderder voor ogen. Evenementen zijn nog meer een middel geworden om plannen voor de toekomst te delen, om contacten met klanten of medewerkers te versterken of om een veranderingsproces in gang te zetten. Succesviering is nog steeds leuk en belangrijk, maar meestal gaat dat nu gepaard met inhoud. Wij voelen ons medeverantwoordelijk voor het behalen van die doelstelling én voor het budget dat door onze opdrachtgevers uitgegeven kan worden.

De norm ligt hoger, de uitdaging is groter. Dat maakt ons werk interessanter, maar vooral leuker. Écht meedenken met een opdrachtgever over haar identiteit, doelen en boodschap. Om dat vervolgens te gieten in een concept voor een spraakmakend evenement. Deze uitdagingen geven nieuwe energie!

Ik ben dankbaar voor de geweldige inzet van onze medewerkers en leveranciers. Samen zorgen wij ervoor dat evenementen het kwaliteitsniveau hebben dat wij nastreven. Daarnaast zijn wij uiteraard onze opdrachtgevers zeer dankbaar. Opdrachtgevers die ons soms al meer dan 10 jaar het vertrouwen geven. Maar ook nieuwe opdrachtgevers die voor het eerst met ons in zee gaan.   We gaan hen in 2018 dan ook nog meer aan het voetlicht brengen. Wie we zijn, wat we doen, hoe we dat doen en waarom we dat doen. Samen zijn we Constant in Beweging. En daar ben ik nog steeds heel erg trots op.”

Eén gedachte over “Nieuwjaarsgroet: Het evenement als investering voor de toekomst”

Reacties zijn gesloten.