VIVARE MOTIVEERT DOOR ‘AAN TE PAKKEN’ EN ‘WAAR TE MAKEN’!
Woningbouwcorporatie Vivare benutte het jaarlijkse personeels- en motivatie event op 10 oktober om de nieuwe kernwaarden – aanpakken, waarmaken en oplossingen bieden– te communiceren naar de ruim 300 medewerkers. Tornak, Vivare en Constant in Beweging bedachten het creatieve concept van dit event terwijl Constant in Beweging Culinair de catering verzorgde. Zodra de personeelsleden van Vivare het voormalige fabrieksterrein De Kleefse Waard in Arnhem betraden, stapten ze in een andere belevingswereld. Onder de indringende en meeslepende klanken van een muzieknummer uit een Cirque du Soleil show namen ze plaats in een amfitheater, dat speciaal voor deze gelegenheid was ontworpen. Na de centrale Kick Off in de piste ging een actief informatief programma van start. Acteurs van Tornak lieten de gasten via improvisatietheater spelenderwijs kennismaken met de nieuwe kernwaarden van Vivare. In aparte workshopruimtes ging men vervolgens door middel van andere actieve programma onderdelen dieper in op de thema’s. ’s Avonds was het tijd voor feest: op het podium van het multifunctionele amfitheater speelde De Piano Toppers en werd er gedanst, terwijl de smaakpapillen werden verwend via allerlei heerlijkheden, die werden geserveerd tijdens een walking dinner.