MONACO OP DE MAAS GROOT SUCCES: CHARITY EVENT UITVERKOCHT

Genieten voor het goede doel. Dat deden ruim 250 ondernemers, managers en liefhebbers van lifestyle zaterdag 14 februari tijdens ‘Monaco op de Maas’. Dit feest aan boord van The Yacht Experience Grace Kelly was volledig uitverkocht. De gasten deden zich tijdens een sfeervolle party te goed aan hapjes, drankjes, een casino, een prijsverloting en ander entertainment. Het feest was voor de ondernemers tevens een podium om te netwerken. Afsluitend was er een late night cruise met op de achtergrond de sfeervol uitgelichte Erasmusbrug. ‘Monaco op de Maas’ is een initiatief van Alpe D’HuZes Vrienden Tegen Kanker. Dankzij de support van Constant in Beweging en andere sponsors konden de gasten genieten van een feest en een bijdrage leveren aan de strijd tegen kanker. Een groot deel van de opbrengst gaat namelijk naar KWF Koningin Wilhelmina Fonds voor onderzoek in de strijd tegen kanker.

Constant het nuttige met het aangename verenigen