Trends in de eventbranche
Zoals je al las in de nieuwjaarsgroet van onze directeur Constant worden zakelijke evenementen steeds vaker ingezet als concrete marketingtool. Geen inhoudsloze feestjes meer maar een duidelijke doelstelling en boodschap. Een doelstelling die we graag samen met onze opdrachtgevers behalen. ABN AMRO zette een aantal trends en gespreksonderwerpen op een rij. Constant in Beweging pikt de krenten voor je uit de pap.
Vervagende grenzen spreker en publiek: meer interactie en een intiemere sfeer
Er is een steeds grotere behoefte zichtbaar voor kleinere workshops en parallelsessies. Kleinschaligheid en meer intimiteit. Als eigenaar van varende locaties zien wij al jarenlang de toegevoegde waarde van de intiemere bijeenkomsten. Want waar ben je meer op elkaar toegewezen dan op een varend schip? Een evenement beleef je écht op het water!
Voedsel verbindt
Niet voor niets werken wij alleen met onze in-house topchefs. Wij weten hoe belangrijk food is voor een evenement en kunnen met onze eigen foodconcepten de kwaliteit van het eten garanderen. Samen met de opdrachtgever werken we samen aan hét foodconcept dat past bij het evenement.
Duurzaamheid
Constant in Beweging is druk bezig met haar Green Key certificering. Green Key is een internationaal keurmerk voor bedrijven in de recreatie en vrijetijdsbranche. Lees ons duurzaamheidsstatement hier.
Bron: ABN AMRO: Snapshot Leisure