G14 maakt kennis met Blue Rhapsody
Gaaf! Wauw! Mooi! Modern!
Tijdens de december bijeenkomst van de G14 – de kennis- en netwerkorganisatie voor de nieuwste generatie in de evenementenbranche – maakten jonge event professionals kennis met één van de nieuwste aanwinsten voor de evenementenbranche: Blue Rhapsody. Tussen het volle programma aan boord van de award winnende locatie door, kon er worden genetwerkt met uitzicht op de skyline van Rotterdam.
Eerste indruk
Een goede eerste indruk heeft Blue Rhapsody zeker achtergelaten bij het jonge publiek van de G14 top. Vol bewondering werd er gekeken naar de grote raampartijen, de luxe afwerking van het interieur, de ‘groenmuren’ en natuurlijk het uitzicht vanaf ieder dek. “Ik ben trots dat we de G14 naar ons schip hebben kunnen halen. Na het winnen van de BEA World Award voor ‘best celebration / product launch venue’ eind vorige maand, wil je toch dat de jongere generatie eventplanners ook kennis maakt met onze unieke varende locatie”, aldus Sanne Krijnen, Blue Rhapsody en lid van de G14.
Schoon, af, nieuw… je ruikt het zelfs!
Een vol programma
Na een hartelijk welkom startte het programma met een introductie van Sanne Krijnen over de Blue Rhapsody, gevolgd door verhalen van twee interessante sprekers. In Best Practice sessies deelden eventmanagers hun kennis en kunde, gevolgd door een borrel met hapjes ‘uit eigen keuken’. Van macarons van krab tot wortelcouscous en een gegrilde tonijn cockail; “de kwaliteit zit ‘m in alles, zo ook het eten”, aldus één van de bezoekers.