Interview met Suzanne, eerste aanspreekpunt voor opdrachtgevers

Interview met Suzanne, eerste aanspreekpunt voor opdrachtgevers

Volgende maand loopt ze alweer 7 jaar rond op de (kantoor)schepen van Constant in Beweging. De meeste tijd is ze echter te vinden op het vaste kantoor in Rotterdam, nooit verder dan drie meter van haar telefoon vandaan. Want Suzanne en haar telefoon, dat is nog erger dan chefkok Erik en zijn koksmuts. Erik zal immers niet slapen met het witte gevaarte, maar Suzanne is toch echt 24/7 bereikbaar. We spreken haar om de persoon achter die bevlogenheid te leren kennen.

‘Hoe ik het verschil probeer te maken voor opdrachtgevers? Vooral door de extra aandacht die ik alle opdrachtgevers probeer te geven, en het werken aan een vertrouwensband’. Als eerste aanspreekpunt is Suzanne constant in de weer met het regelen van alle praktische zaken die horen bij het organiseren van een evenement. Offertes samenstellen, ideeën bedenken, ligplaatsen uitzoeken, planningen en draaiboeken maken, sales, vergaderingen, locatiebezoeken, kennismakingen… Suzanne hoeft zich niet te vervelen. ‘Wij werken niet volgens vaste standaarden en keuze-opties, maar doen een passend voorstel dat geheel aansluit bij de wensen van een opdrachtgever. Dat betekent dat er veel zaken geregeld moeten worden.’

Het is de snelle wereld waarin Suzanne het beste gedijt. ‘Geen dag is hetzelfde en dat maakt mijn baan zo leuk en bijzonder. Luisteren naar de opdrachtgever, adviseren en datgene aanbieden waar de opdrachtgever om gevraagd heeft. En meer. Ik vind het belangrijk dat onze opdrachtgevers zichzelf ook volledig gast voelen op hun eigen evenement. Daarom ben ik zo ontzettend blij en trots op de samenwerking op kantoor en met de crew aan boord. Samen zorgen zij ervoor dat de opdrachtgever volwaardig aan het evenement kan deelnemen, zonder zich zorgen te hoeven maken over draaiboeken of planningen. Ik hoef er dan alleen nog maar aanwezig  te zijn als bekend gezicht, zodat er een laagdrempelig  aanspreekpunt is.’

  

‘Ik heb van mijn hobby mijn werk mogen maken of misschien zie ik werken wel als mijn hobby. Naast het werken geniet ik van de omgang met vrienden en familie. Ook verre reizen staan bovenaan mijn prioriteitenlijstje. Het ontdekken van verschillende culturen en natuur. Ik ben mateloos nieuwsgierig naar alles wat er nog meer om ons heen is. Mijn voorkeur gaat uit naar reizen met grote contrasten; van het bezoeken van een levendige stad tot een overnachting bij een plaatselijke stam op een bamboematje. Alles heeft in een bijzondere ambiance zo z’n charmes. Ik ben dan ook trots op wat ik allemaal al heb mogen zien. Ook ben ik trots op de herinneringen die ik samen met vrienden heb mogen delen. Ik ben dan ook al weer druk bezig met het uitzoeken van de volgende bijzondere reisbestemming vol wow-momenten.

Wow-momenten. Het is Suzanne er alles aan gelegen om de opdrachtgevers die ook te bezorgen. ‘Vanaf het moment van de eerste kennismaking. Tijdens een locatiebezoek zie je opdrachtgevers al vaak direct verliefd worden op de locaties. Daar geniet ik van. Maar ook tijdens het traject. De ontmoetingen met het culinaire team, onze nautische crew en horecamedewerkers die allemaal een duidelijke meerwaarde hebben bij het naar een hoog niveau tillen van onze evenementen. Onze kracht is dan ook dat we alles in eigen beheer hebben: de schepen, de crew, de keuken, vaste leveranciers en mensen die al jarenlang bij Constant in Beweging werken. We kunnen schitterende locaties hebben die de gasten hoge verwachtingen geven, maar als het eten en de bediening niet het maximale niveau behalen, dan zijn ze de schepen weer snel vergeten. Daarom zijn we continue bezig met trends en ontwikkelingen, presentatie van food en het creëren van een wow moment.’

 

Tevreden is Suzanne dan ook pas als opdrachtgevers met een glimlach aan en van boord stappen. Tijdens het locatiebezoek én het evenement zelf. ‘En als opdrachtgevers na afloop het team intens dankbaar zijn voor de goede zorgen. Ik kan trots zijn op het team aan boord van de schepen en de samenwerking waarbij iedereen niet 100 maar 150% geeft. Ik vind dit dan ook altijd erg leuk om terug te lezen in de vele bedank mails van opdrachtgevers. Deze mails worden uiteraard met het hele team gedeeld. Dit is immers waar we het voor doen!’